3 Ekim 2012 Çarşamba

Bursa: Hilton

Bursa seyahatim boyunca kaldığım Hilton'dan çok memnun ayrıldım.
Öncelikle belirtmek isterim ki otel yeni ve yeniliği kokusundan bile belli oluyor.
Yalova yolundan Bursa'ya giriş yaptığınızda sağ tarafınızda sizi karşılıyor otel, görmemenize imkan yok. Yanında yine kendi kadar büyük Hampton var.
Aslında ilgimi çekmedi değil, Hampton da Hilton gurubunun, acaba neden yanyana 2 yeni otel yaptılar?
Her neyse gelelim otel detaylarına...
Otelin girişi çok güzel, ferah, çalışanlar güler yüzlü ve giriş işlemlerinizi hemen yapıyorlar.
Odaya kaday çok güler yüzlü bir beyefendi eşlik etti bana, oteli tanıttı.
Öncelikle otel imkanlarını daha sonra ise odayı anlatacağım.
Otelin restaurant'ı normal standartlarda diye düşünüyorum.
Kahvaltı büfesi zengin ama öğle yemeği zayıftı.
Otelin 11nci katında executive lounge var ( 11-12-14ncü katlar executive), orada da yemek yiyebilirsiniz ama aşağıda daha çok çeşit var.
Otel bir şehir oteli olarak gözükse de aslında aynı anda Spa oteli.
Çok otel gezmiş baya da spa deneyimi edinmiş biri olarak diyebilirim ki, şu ana kadar almış olduğum en güzel spa hizmetiydi.Bitmesin diye ağlamak istedim.
Gelelim odaya..
Oda ferah, aydınlık ve kocaman.
Girişte bir koridorla karşılaşıyorsunuz ve burada hem kıyafet dolabı hem de buzdolabınızı ve büfenizi bulabilirsiniz. Hemen karşısında banyonuz bulunuyor.

Banyo fazlaca büyük, duş, tuvalet ve banyo kısımları ayrılmış. İhtiyacınız olabilecek herşey çekmecelerde toplu halde bulunuyor.
Diş fırçanızı unuttuğunuzda kimseyi aramak zorunda değilsiniz..ki çok yaparım:)
Burada fotoğraflayamadım bir detay, görmüş olduğunuz ayna kenarındaki küçük bir düğme ile televizyona dönebiliyor:) muhteşem...
Odaya gegelim yatak king size alında ama büyük bir king size'dı, rahat ve temiz.
Her akşam yatmadan önce yatak sizin için açılmış, üzerine çeşitli çikolata/lokumlar konulmuş ve bir de iyi geceler notu bırakılmış oluyor, ev gibi sıcacık.

En hoşuma giden detaylardan biri ise odadaki ışıklandırma...2 resim arasındaki 5 fark gibi olacak aslında ama...yukarıdaki 2 resim arasındaki tek fark aydınlatmayı açmış olmam:)

Sonuç olarak, çok memnun kaldım.
Şehirde kalacaksanız kesinlikle tavsiye ederim ancak dağ tatili için çooook uzak.

Gerçi onu da düşünüp servis koyarlar herhalde diyorum...


Sevgiler,

Ç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder