10 Eylül 2012 Pazartesi

Kapadokya: DoubleTree by Hilton

Kapadokya bölgesi, doğa ve tarihin bütünleştiği bir yerdir. Coğrafi olaylar Peribacaları'nı oluştururken, tarihi süreçte, insanlar da bu peribacalarının içlerine ev, kilise oymuş, bunları fresklerle süsleyerek, binlerce yıllık medeniyetlerin izlerini günümüze taşımıştır. Ben de size orada kaldığım bir otelle ilgili izlenimlerimi taşımak istiyorum
Bölge bir çok otelle dolu aslında. Çoğu da cave resort diye geçen mağara odalardan oluşmuş butik oteller.
Daha önce Kapadokya’ya gittiğimde Karlık Evi’nde kalmıştım ki butik otel anlayışını seven, evinde gibi hissetmek isteyen herkese tavsiye ederim.Feng shui’yi de unutmayalım.
Bu sefer ki otel: DoubleTree by Hilton Avanos Kapadokya.
Öncelikli olarak belirtmek isterim ki fotoğrafları kendim çektim ama siteden de bakabilirsiniz pek farkı yok.
Otele giriş gayet sade ve güzel.
Odalar biraz dar ama yine de ihtiyacı karşılıyor. Biraz da bölgesel midir bilmiyorum ama karanlık, tek pencere minicik ve pek de açılmıyor, odayı da aydınlatmıyor. Otel odasında bulunan ütü ise her zaman hoşuma gitmiştir, ihtiyaç oluyor çoğu durumda.
Yataklar gayet rahat ve yatak üstünde duran üzerinde ‘sweet dreams’ yazan yastık herkesin çok hoşuna gidiyor.
Banyo gayet ferah ve odaya bakan bir penceresi var ama yine de banyoda ki temizlik biraz geliştirilebilir.

Toplantı odaları ve hizmet gayet tatmin edici.
Otelin yemekeleri de 2nci bir tabak aldıracak kadar lezzetli.
Kısa ziyaretler için gidilebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder